VENNEBYEN
Lørdag 30. mai i kl. 13:00 inntar Vennebyen Tønsberg og Messafestivalen!
I år kommer Vennebyen med helt nytt show, så det er bare å glede seg!
Apa, Ted og Jumpi gleder seg til å treffe alle sine bestevenner i Tønsberg lørdag 30. mai. Det blir show med sang og dans på scenen med påfølgende møt og hils.
PROGRAM:
13.00 Show med VENNEBYEN
14.00 Møt og hils med VENNEBYEN
15.00 Møt og hils med VENNEBYEN
©2023 City of Friends as and its licensors. All rights reserved

