VENNEBYEN

Lørdag 30. mai i kl. 13:00 inntar Vennebyen Tønsberg og Messafestivalen!

I år kommer Vennebyen med helt nytt show, så det er bare å glede seg!

Apa, Ted og Jumpi gleder seg til å treffe alle sine bestevenner i Tønsberg lørdag 30. mai. Det blir show med sang og dans på scenen med påfølgende møt og hils.

PROGRAM:

13.00 Show med VENNEBYEN

14.00 Møt og hils med VENNEBYEN

15.00 Møt og hils med VENNEBYEN

©2023 City of Friends as and its licensors. All rights reserved